prudhoe Bay - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Gerrit Lindeboom - WaarBenJij.nu prudhoe Bay - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Gerrit Lindeboom - WaarBenJij.nu

prudhoe Bay

Door: Gerrit

Blijf op de hoogte en volg Gerrit

22 Augustus 2011 | Nederland, Amsterdam

Handig ben ik niet met deze site. Alles doe ik twee keer en dan nog! gggrrr. Maar ik zit nu in Fairbanks op een camping (met douche)als tussen stop.Het was gisteren een barre tocht na drie uur toen het met bakken uit de lucht kwam en ik op een gravelweg reed. Een tochtje van plm 700 km. De nacht heb ik in de bush doorgebracht want doorrijden was een linke zaak.Geen auto's meer op de weg alleen een vrachtwagens met een bloedgang of er niks aan de hand was. Een enkele stopte zowaar of alles goed met me was.Morgen verder maar ik moet wel plan B in werken laten treden.... Het regen plan. Hoe dat er uit ziet? Geen idee.Straks naar Fred Meijer hier tegenover.Een knoepert van een winkel waar echt alles te koop is. Een kleine bijkomstigheid is... ik heb niks nodig! nu kaarten schrijven, o,o,o,o,o, ik ben zo druk.Tot de volgende keer maar weer. Als er niet teveel beren op de weg lopen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Alaska reis

Recente Reisverslagen:

05 September 2011

het laatste verslagje...

04 September 2011

Aan alles komt een eind...

03 September 2011

Denali Park

02 September 2011

Denali

01 September 2011

Van Anchorage naar Denali
Gerrit

Reis Alaska 15 augustus t/m 6 september

Actief sinds 29 April 2011
Verslag gelezen: 232
Totaal aantal bezoekers 19795

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2011 - 06 September 2011

Alaska reis

Landen bezocht: