Barrow - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Gerrit Lindeboom - WaarBenJij.nu Barrow - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Gerrit Lindeboom - WaarBenJij.nu

Barrow

Door: Gerrit

Blijf op de hoogte en volg Gerrit

18 Augustus 2011 | Nederland, Amsterdam

[Gerrit Lindeboom]
Gerritba..

2 uur geleden

Zo daar gaat die weer voor de tweede keer. Zo'n klein laptopje heeft zo zn obstakels. Ik zit nu op mn hotel kamer waar voor de deur aan de weg gewerkt wordt 24 uur per dag. Snel snel het is zo weer winter. Ik ben net terug van de Day Tour door Barrow. Als je het rommelig geheel ziet van Barrow zijn de verwachtingen niet hoog gespannen, maar het was verrassend om te zien hoe ze hier omgaan met de omstandigheden. Ik hoop dat de foto's dat zullen laten zien ... later. Morgen ga ik alleen Barrow bekijken zonder de gids die je anderhalf uur dropt in het plaatselijk museum waar ik binnen 30 minuten al was uitgekeken. De groep voor de rondleiding was 6 personen groot. En dat ging in een rammelende bus van 50 personen over wasbord wegen. Maar dat is Alaska. Daarom hou ik misschien ook zo van Alaska. Ik ga nu nog even het nachtleven in van Barrow. Morgen vlieg ik 's avond weer naar Fairbanks en hoop dat mn campertje er nog staat....Door alle verhalen van de mensen plan ik om de vijf minuten een andere route voor de rest van de tijd. Iedereen heeft "alles" gezien en ik alleen nog maar een Sneeuwuil. Wel een bijzondere vogel want iedereen deed heel hysterisch. Ja die IJsbeer die liet nog even op zich wachten, je moet een beetje geluk hebben. Ja zo is het leven. Wanneer ik weer internet heb is hier de grote vraag. In ieder geval de Groeten vanuit het noordelijkste stadje Alaska Barrow.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Alaska reis

Recente Reisverslagen:

05 September 2011

het laatste verslagje...

04 September 2011

Aan alles komt een eind...

03 September 2011

Denali Park

02 September 2011

Denali

01 September 2011

Van Anchorage naar Denali
Gerrit

Reis Alaska 15 augustus t/m 6 september

Actief sinds 29 April 2011
Verslag gelezen: 389
Totaal aantal bezoekers 19793

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2011 - 06 September 2011

Alaska reis

Landen bezocht: